Wysyłka

Wszystkie paczki wysyłamy jako rejestrowane PRIORYTETEM (Poczta Polska) lub kurierem w zależności od możliwości. Czas wysyłki to maksymalnie 3 dni robocze od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym. Z reguły są to 24 godziny. Przed wysyłką sprawdzamy każdą rzecz czy nie posiada ona jakichkolwiek wad produkcyjnych oraz innych uszkodzeń. Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płacą Państwo tylko raz. Zakup powyżej 300 zł premiowany jest darmową wysyłką !

Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki. Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy kurierów. Jeśli w podanych godzinach nie będzie Państwa w domu prosimy podać inny adres dostawy np: do miejsca pracy. Zmiany adresu dostawy można dokonać tylko w chwili składania zamówienia lub przed otrzymaniem informacji o realizacji i wysyłce zamówienia. Wysyłamy na adres i personalia podane w zamówieniu. Do każdej wysyłki dołączamy standardowo paragon fiskalny. Na życzenie faktura.

Koszty

Wybór sposobu dostawy oraz ich koszty dostępne są każdorazowo podczas składania zamówienia.

Pocztex – przelew na konto: 13 zł
Pocztex – pobranie: 16 zł

Śledzenie przesyłki

Każda przesyłka posiada swój indywidualny numer nadania. Numer ten otrzymają Państwo zaraz po odebraniu od Nas paczki przez dostawcę.

W zakładce: Zamówienia na swoim koncie w sklepie znajduje się zawsze aktualny numer nadania oraz odnośnik do witryny śledzenia przesyłki. Dzięki temu można na bieżąco sprawdzać jej status oraz termin doręczenia. Dla klientów nie posiadających konta status przesyłki można sprawdzić na stronie: Śledzenie zamówienia.

Odbiór przesyłki

Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane oraz nie nosi śladów uszkodzenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, mocne rozdarcia, uszkodzenia taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, zalecamy spisanie w obecności kuriera lub listonosza protokołu odbioru – reklamacji wraz z podpisem dostawcy. Ułatwia to ewentualną procedurę reklamacyjną w przypadku uszkodzenia zawartości przesyłki podczas transportu do Państwa. W razie wystąpienia takiej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą.


+48 504-461-137
+48 516-189-160

e-mail: sklep@coolfashion.pl